Rólunk

MINDEN, AMI VÁLLALKOZÁS

Közgazdász végzettséggel és sok éves vállalkozás irányítási tapasztalattal segítjük az új és a már működő cégeket.

Jó elemző és problémamegoldó képességgel rendelkezünk, nincs olyan feladat, amire nem találunk megoldást.

A távmunkában végzett irodai adminisztráció részünkre nem újkeletű dolog, évek óta bevált az általunk kezelt cégekkel kapcsolatban. 

Ha nem tudja elképzelni, hogy ez hogyan is működik, egy konzultáció keretein belül bemutatjuk miért is működőképes. 

Előnyei közé tartozik többek között, hogy 

-    nem kell megfizetni az alkalmazott után a járulékokat

-    nincs fizetett cigiszünet, ebédszünet

- biztos tapasztalattal rendelkező szakember végzi el a megoldandó feladatokat

-   nincs iroda fenntartási költség

A vállalkozás sikere nem azon múlik, hogy hol van az irodád, hanem azon, hogy ki végzi el ezeket a feladatokat.